مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 10:302020-03-10بين الملل

الجزیره | قتل خاموش در انتظار یکی دیگر از پسران «محمد مرسی» در زندان مصر


تیم حقوقی خانواده «محمد مرسی» درباره وضعیت یکی دیگر از پسران رییس جمهور سابق مصر در زندان و تهدید جانی او ابراز نگرانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تیم حقوقی خانواده محمد مرسی رییس جمهور سابق و فقید مصر درباره خطراتی که زندگی اسامه مرسی پسر او را تهدید می کند، هشدار داد.

به نوشته پایگاه خبری الجزیره ، این تیم حقوقی طی بیانیه ای از دولت مصر خواست تا به قوانین بین المللی در تعامل با اسامه مرسی پایبند باشند.

در این بیانیه درباره وجود خطرات حقیقی برای مسموم کردن اسامه در زندان و تهدیدهایی مشابه تهدیدهای موجود علیه محمد مرسی در زمانی که در زندان به سر می برد که در نهایت به مرگ اودر جلسه محاکمه منجرشد،  هشدار داد.

در این بیانیه آمده است که اسامه مرسی، به منظور جلب نظر مقامات مصری درباره این خطرات و تهدیدهای جانی، دست به اعتصاب غذا زده است.

تیم حقوقی مدافع خانواده مرسی در ادامه توضیح می دهد که معتقد است محمد مرسی و عبدالله پسر کوچک او، به دست رژیم نظامی مصر به قتل رسیده اند و از سازمان ملل می خواهد که درباره این مسئله تحقیق کند.

اسامه مرسی، در 8 دسامبر 2016، از منزلش در شهر الزقازیق به اتهام حمل سلاح سرد، دستگیر شد و سپس اتهام تحریک به خشونت در مصر، به او وارد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الجزیره | قتل خاموش در انتظار یکی دیگر از پسران «محمد مرسی» در زندان مصر

الجزیره | قتل خاموش در انتظار یکی دیگر از پسران «محمد مرسی» در زندان مصر